Recensie Nooit meer – Colleen Hoover

Het boek It ends with us van Colleen Hoover werd wereldwijd een hit. Inmiddels is de Nederlandse vertaling van It ends with us ook al vele malen verkocht. Voor ons een reden om dit boek ook eens te lezen. Een recensie van Nooit meer door Colleen Hoover.

Waar gaat Nooit meer over?

In dit boek van Colleen Hoover lezen we het verhaal van Lily. ze wordt verliefd op Ryle, een knappe neurochirurg. Deze man heeft alles wat je van een man verwacht; hij is intelligent, gevoelig en bovendien dol op Lily. Daarnaast is hij echter ook koppig, assertief en misschien zelfs wel arrogant. Lily denkt echter steeds terug aan haar eerste liefde, Atlas. Hoe kan ze voorkomen dat de toekomst geen herhaling wordt van het verleden? Het is een emotionele roman draait over moet kracht en hoop.

Wat mag je verwachten van het boek Nooit meer?

Dit boek is echt een hit op TikTok. Op zich is dat al een recensie op zich. Als zoveel mensen hetzelfde boek lezen, dan moet het immers wel goed zijn. Het boek valt onder het genre New Adult/feelgood. Zelfs als je niet zo van deze genres houdt, zal je dit boek waarschijnlijk niet meer weg kunnen leggen. Het is een hartverscheurend verhaal, met bijzondere flashbacks en veel emotie. Bovendien kom je steeds weer een nieuwe plottwist tegen, waardoor het boek tot de laatste pagina blijft boeien. Dit is een verhaal dat je nog lang bij zal blijven.

Bekijk ook:  Recensie Betoverend Toscane - Annemartien Berkelaar

Heb jij dit boek al gelezen? Laat hieronder in een reactie weten wat je ervan vond.

Andere boeken van Colleen Hoover

Wist je dat Colleen Hoover nog veel meer boeken heeft geschreven naast Nooit meer? Hieronder vind je alle boeken van Colleen Hoover op een rij:

Serie Misschien Colleen Hoover op volgorde

1. Misschien ooit – Maybe someday
  2. Misschien nooit – Maybe not
  3. Misschien nu – Maybe now

Hopeless op volgorde

1. Sterrenhemel – Hopeless
  2. Sterrenregen – Losing hope

Eén gedachte over “Recensie Nooit meer – Colleen Hoover

1. Ik heb het boek in een kleine week uitgelezen. Het was een heel mooi boek. Misschien wel één van de beste boeken die ik ooit heb gelezen over haar. Ze schrijft vanuit haar eigen ervaringen. Ik vind het creatief dat Colleen schrijft vanuit gebeurtenissen die ze zelf heeft meegemaakt. Het verhaal zit zo goed in elkaar. Als je begint te lezen is het net als een verslaving, je wil weten hoe het verder afloopt en leest door. Het loopt helemaal anders af dan ik had gedacht. Misschien is het wel beter zo. Ik ben sowieso fan van Colleen Hoover. Het boek is zo mooi in elkaar gestoken. Het is soms zelfs emotioneel.
    Vanaf de eerste zin ben je helemaal in een andere wereld. De wereld van Lily in Boston. Ik ben zo blij dat ik dit boek heb gelezen en ik raad het iedereen aan die van spanning en emoties houdt. Ik geef het boek 5 sterren!